Puurvoetbalonline steunt de actie, Doneer een Beer! Nu jullie nog!

Geschreven door Johan Staal op . Geplaatst in Prietpraat

Kijlstra Bestrating Veendam is in samenwerking met Radio Continu de actie "Doneer een Beer" gestart. Wij gaan er samen met u voor zorgen, dat alle zieke kinderen opgenomen in welk Nederlands ziekenhuis dan ook, een knuffelbeer krijgen.

Kijlstra Beer

Bovenstaand bericht stond in de mail van Piet Zijlstra die namens Kijlstra Bestrating Veendam het verzoek deed of Puurvoetbalonline hier aandacht aan wilde besteden. Een overbodige vraag want natuurlijk maken we ruimte voor dit verzoek.

Op het terrein in Veendam zal van 27 oktober t/m 3 november het bestratinghuis worden geplaatst, in dit huis zullen medewerkers en relaties van Kijlstra Bestrating gedurende 7 dagen 24 uur per dag aanwezig zijn.

Elke dag zal een wisselende groep mensen bestaand uit 1 medewerker van Kijlstra Bestrating, 2 klanten en/of leveranciers en een mystery guest allerlei uitdagingen aan gaan. Tevens zal Radio Continu ook 7 dagen live gaan uitzenden vanuit het bestrating huis.

Om live te kunnen volgen wat er zich in en om het huis afspeelt kunt u een livestream aanklikken op onze site www.hetbestratinghuis.nl.

U kunt een of meerdere beren doneren via onze site door het invulveld hier onder in te voeren.

Ook kunt u een sms sturen met "beer" naar 3010,er zal dan 1 beer t.w.v. 5 euro worden gedoneerd.

Samen met de door ons en door u gedoneerde beren hopen we ons einddoel van 11.000 beren te bereiken, om deze vervolgens na 3 november persoonlijk te gaan overhandigen aan de kinderen in de ziekenhuizen.

Wij hebben naast de landelijke actie gemeend ook onze regionale binding te benadrukken en daarom besloten aan het Martini Ziekenhuis Groningen te doneren voor de kinderverbandkamer van het brandwondencentrum en tevens aan het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) een donatie te doen voor wetenschappelijk onderzoek bij de afdeling kinderoncologie.

Met u samen gaan we onze actie "Doneer een Beer" tot een hoogtepunt brengen en dit alles onder het motto: “Maatschappelijk verantwoord ondernemen doen wij zeker niet alleen”

C'est le beton qui fait continue la musique