Kortingpas biedt verenigingen, bedrijven en consumenten kans op unieke samenwerking

Geschreven door Johan Staal op . Geplaatst in Binnen de lijnen

Sportverenigingen hebben het tegenwoordig steeds lastiger om de touwtjes aan elkaar te knopen. Ondernemers zien dat klanten steeds vaker via internet bepaalde aankopen doen en de consument ziet dat door de economische crisis producten steeds duurder worden.
card
Dat zorgde er voor dat Dennis en Ramon Kauw besloten om een bestaand concept te professionaliseren waar zowel de sportvereniging, ondernemer en consument voordeel bij zou hebben. Bij de uitvoering van hun plannen zochten beide broers naar versterking vanuit de ondernemerswereld en waardoor Marcel Pannekoek, voetballer van Viboa en juwelier in Winsum, het team www. sponsorkorting.com. kwam versterken.

De voetballer is erg enthousiast over het idee om clubs, ondernemers en consumenten te laten profiteren van de voordelen die een kortingspasje geeft. ‘Sportverenigingen benaderen plaatselijke ondernemers of ze mee willen werken aan een actie waar alle partijen voordeel bij hebben. Tegen een gering tarief kan de ondernemer namelijk op Sponsorkorting.com een advertentie aanmaken met een aantrekkelijke aanbieding / korting.

Vervolgens verkoopt de vereniging toegangspasjes aan de inwoners van de plaatsen die aan de sportvereniging verbonden zijn zodat zij van de aanbiedingen kunnen profiteren. Zodoende komen er extra klanten bij de ondernemer in de winkel om iets te kopen, terwijl de opbrengst van de verkoop van de pasjes geheel ten gunste komt van de vereniging.

Inwoners die een pasje kopen, kosten 5.00 euro, kunnen met de toegangscode die op hun toegangspasje staat eenvoudig op Sponsorkorting.com inloggen. Na het inlogscherm krijgt men dan alle advertenties te zien van de plaatselijke ondernemers en kan de consument kiezen van welke aanbiedingen en kortingen hij of zij gebruik wil maken. Op deze manier ontstaat een win-win-winsituatie: de vereniging, de ondernemers en de consument die in het bezit is van een kortingspasje profiteren allemaal van deze actie.”

Marcel Pannekoek benadrukt dat het voor de ondernemers aantrekkelijk is om mee te doen. ‘Hoe vaak gebeurt het niet dat ondernemers benaderd worden om een sponsorbijdrage te leveren voor een vereniging of evenement? Maar hoe vaak gebeurt het dat een ondernemer voor een gering bedrag ook daadwerkelijk zelf meeprofiteert van de sponsoring? Sponsorkorting.com ondersteunt niet alleen verenigingen met haar actie maar denkt ook aan de ondernemer en consument.”

Een duidelijke uitleg van de Winsumer die vervolgens aangeeft dat www.sponsorkorting.com meer biedt dan alleen maar uitleg op de eigen website. ‘Geheel vrijblijvend komen we graag bij sportverenigingen op bezoek om uitleg te geven over wat sponsorkorting precies inhoudt. Dan vertellen wij dat de opbrengst van de pasjes voor de volle 100% in de clubkas van de sportverenigingen verdwijnt, dat de inwoners van het dorp of dorpen kunnen profiteren van de diverse acties, en dat de ondernemers meer consumenten in hun zaak zien verschijnen.”

Een duidelijk beeld van wat de bedoeling is van www.sponsorkorting.com is niet te geven en als vereniging zou ik denken, deze kans voor open doel moet ik niet laten liggen. Want er is geen vereniging te bedenken die kan zeggen, ik kan wel wat extra financiële middelen gebruiken. Iedere ondernemer zal tegenwoordig zeggen, ik kan wel wat meer beweging van de consument in mijn bedrijf gebruiken. En de consument denkt, een leuke aanbieding is mooi meegenomen in een tijd dat we toch een beetje om de centjes moeten denken.

Voor meer informatie kan men terecht op www.sponsorkorting.com maar bellen voor informatie kan ook want Dennis Kauw en Marcel Pannekoek zijn graag bereidt om de eventuele vragen te beantwoorden.

 Dennis Kauw tel: 06-42035626

Marcel Pannekoek tel: 06-11086704